Kriteriji vrednovanja
Vrednovanje je sustavno prikupljanje podataka u procesu učenja i postignutoj razini ostvarenosti odgojno-obrazovnih ishoda, kompetencijama, znanjima, vještinama, sposobnostima, samostalnosti i odgovornosti prema radu, u skladu s unaprijed definiranim i prihvaćenim metodama i elementima. Vrednovanje obuhvaća tri pristupa vrednovanju: vrednovanje za učenje, vrednovanje kao učenje, vrednovanje naučenog. Vrednovanje za učenje služi unapređivanju i planiranju budućega učenja i poučavanja. Vrednovanje kao učenje podrazumijeva aktivno uključivanje učenika u proces vrednovanja te razvoj učeničkoga autonomnog i samoreguliranog pristupa učenju.
Hrvatski jezik
Likovna kultura
Glazbena kultura
Engleski jezik
Matematika
Tehnička kultura
Tjelesna i zdravstvena kultura
Njemački jezik
Vjeronauk
Informatika
Elementi i kriteriji vrednovanja 1. razred
Elementi i kriteriji vrednovanja 2. razred
Elementi i kriteriji vrednovanja 3. razred
Elementi i kriteriji vrednovanja 4. razred
Elementi i kriteriji vrednovanja 5. razred
Elementi i kriteriji vrednovanja 6. razred
